Základné otázky

Čo je PayToEat?

PayToEat je objednávacia aplikácia jedla, nápojov, kvetov, potravín, drogérie a iného z miestnych podnikov, ktorá pre reštaurácie umožňuje tri spôsoby objednávania: Donáška, Vyzdvihnúť, a Za stolom.

Čo je Donáška?

Donáška znamená, že si objednáš položky z podniku spolu s časom a adresou doručenia a Tvoju objednávku Ti na danú adresu v zadaný čas donesieme.

Čo je Vyzdvihnúť?

Pri objednávaní Vyzdvihnúť si vopred vyberieš čas vyzdvihnutia, a potom v ten čas osobne prídeš do podniku, kde Ťa Tvoja objednávka bude čakať už zabalené, takže si ich ihneď môžeš zobrať so sebou.

Čo je Za stolom?

Za stolom znamená, že si objednávaš vopred na stolovanie priamo v reštaurácii spolu s časom jedenia. Keď neskôr prídeš do reštaurácie o tomto čase, Tvoje jedlo/nápoje budú pre teba už pripravené a ty si ho v pohodlí môžeš hneď vychutnávať. Žiadne čakanie na zachytenie čašníka, čakanie na menu či prípravu jedla. K tomu môžeš ušetríť čas aj po dojedení, pretože nemusíš čakať na zaplatenie. Zaplatiť si totiž mohol už pri objednávke.

Aký spôsob platby môžem využiť?

Na výber máš 4 možnosti zaplatenia objednávky:

Je možné zaplatiť za objednávku až pri prevzatí?

Áno, ak platíš v hotovosti. Avšak len pár podnikov to aktuálne podporuje.

Dá sa platiť za objednávku vopred?

Áno, ak platíte kartou alebo ešte rýchlejšie cez Google/Apple Pay. To umožňuje značnú úsporu času, obzvlášť pri objednávaní Za stolom, keďže môžeš po dojedení ihneď odísť.

Dá sa platiť stravnou kartou?

Áno, pokiaľ sa jedná o kartu Edenred.

Ako to funguje?

V aplikácii si zvolíš podnik podľa svojej chuti a vyberieš jedlá, nápoje či iné z menu/zoznamu položiek. Vyberieš si tiež spôsob vybavenia Tvojej objednávky (Za stolom, Vyzdvihnúť alebo Donáška), spôsob platby a čas, kedy má byť objednávka pripravená. Po odoslaní objednávky dostaneš obratom potvrdenie od podniku s číslom objednávky a časom, kedy bude objednávka hotová:

Kde môžem aplikáciu Pay to Eat využívať?

Momentálne fungujeme v Trnave, Nitre a Prievidzi, a postupne chceme expandovať aj do ďalších miest. Regióny, reštaurácie a podniky, ktoré už využívajú PayToEat, nájdeš ľahko v našej aplikácii na jej mapovom zobrazení, hlavnom paneli alebo pomocou vyhľadávacieho nástroja.

Čo potrebujem, ak si chcem objednať jedlo alebo iné cez PayToEat?

Potrebuješ prístup k internetu, našu appku a zaplatiť za objednávku.

Musím sa zaregistrovať, ak chcem využívať PayToEat?

Registrácia nie je povinná, avšak prináša so sebou viaceré výhody, ako napríklad filtrované vyhľadávanie, ukladanie obľúbených jedál a reštaurácií, spravovanie doručovacích adries a históriu objednávok s možnosťou opakovania.

Objednávanie

Ako nájdem podnik, z ktorého si môžem objednať?

Všetky reštaurácie v Tvojom okolí, ktoré ponúkajú PayToEat, nájdeš na našom hlavnom paneli alebo na mape, kde sú reštaurácie zoradené podľa vzdialenosti od Tvojej aktuálnej polohy. Tiež je možné vyhľadať konkrétny podnik pomocou vyhľadávacieho nástroja.

Ako rýchlo dostanem jedlo, ak si vyberiem možnosť Čo najskôr?

Čo najskôr znamená, že reštaurácia sa Ti bude čo najskôr snažiť pripraviť objednávku a spätne po odoslaní objednávky Ti pošle konkrétny čas, kedy v rámci najbližších 60 minút to stihne urobiť. Pri donáške to funguje rovnako, avšak tu ide o najbližších 90 minút.

Ako zistím, či reštaurácia naozaj dostala moju objednávku?

Akonáhle reštaurácia potvrdí objednávku, v aplikácii sa ti zobrazí potvrdenie reštauráciou spolu aj s časom, kedy bude objednávka vybavená. Stav objednávky je stále zobrazený, takže vždy vieš čo sa deje.

Je používanie PayToEat nejako spoplatnené?

Nie. Stiahnutie aplikácie ako aj jej používanie sú bez akýchkoľvek poplatkov.

Aká je minimálna hodnota objednávky?

Objednávka musí byť v hodnote minimálne 0.5€.

Koľko platím za donášku?

Poplatok za donášku závisí od konkrétnej reštaurácie, z ktorej si jedlo objednáš.

Sú ceny uvedené v aplikácii rovnaké, ako ponúka reštaurácia vo svojom menu?

Vždy sa snažíme podporovať podniky k tomu, aby mali rovnaké ceny na našej aplikácii ako majú u seba, avšak môžu existovať aj nejaké výnimky.

Je možné objednávku zrušiť?

Ak potrebuješ z nejakého dôvodu objednávku zrušiť, kontaktuj čo najskôr našu zákaznícku linku alebo nám napíš na objednavky@paytoeat.sk. Údaje nájdeš aj po kliknutí na tlačidlo Pomoc, ktoré uvidíš po zaplatení objednávky.

Môžem svoju existujúcu objednávku upraviť alebo k nej niečo pridať?

Objednávka sa po zaplatení už nedá upravovať. Ak si praješ niečo doobjednať, je potrebné spraviť ďalšiu objednávku.

Je možné dať reštaurácii prepitné?

Áno, hneď pod Tvojimi vybranými jedlami nájdeš možnosť pridať k účtu prepitné v ľubovoľnej hodnote.

Problémy s objednávkou

Objednávka je dokončená, ale stále nemám potvrdenie.

Reštaurácia by sa v krátkosti mala dostať k potvrdeniu objednávky. V prípade, že to trvá príliš dlho, kontaktuj prosím reštauráciu alebo nás pomocou tlačidla Pomoc, ktoré sa Ti zobrazí v aplikácii po odoslaní platby. Spätná väzba je pre nás veľmi dôležitá, aby sme sa mohli zlepšovať a tak v budúcnosti zabezpečiť úplnú spokojnosť našich zákazníkov.

Čo môžem urobiť v prípade, ak mi jedlo stále nebolo doručené?

V prvom rade skontroluj čas doručenia a aktuálny čas. Kuriér je možno práve na ceste a stíha prísť do sľúbeného času. V prípade, že čas doručenia už vypršal, kontaktuj prosím kuriéra, reštauráciu alebo nás pomocou tlačidla Pomoc, ktoré sa Ti zobrazí v aplikácii po odoslaní platby. Spätná väzba je pre nás veľmi dôležitá, aby sme sa mohli zlepšovať a tak v budúcnosti zabezpečiť úplnú spokojnosť našich zákazníkov.

Vybral/a som si možnosť so sebou alebo za stolom, no pri mojom príchode jedlo stále nebolo pripravené. Aké sú moje možnosti?

Robíme, čo je v našich silách, aby táto situácia nenastala. V prípade, že Tvoje jedlo nebolo hotové v stanovený čas, prijmi prosím naše ospravedlnenie a informuj prosím reštauráciu alebo nás pomocou tlačidla Pomoc, ktoré sa Ti zobrazí v aplikácii po dokončení objednávky. Spätná väzba je pre nás veľmi dôležitá, aby sme sa mohli zlepšovať a tak v budúcnosti zabezpečiť úplnú spokojnosť našich zákazníkov.

Čo robiť, ak niečo nie je v poriadku s mojím jedlom? Napr. prišlo mi iné jedlo, ako som si objednal/a.

Robíme, čo je v našich silách, aby táto situácia nenastala. V prípade, že Tvoje jedlo nebolo podľa tvojich predstáv, prijmi prosím naše ospravedlnenie a daj nám vedieť na objednavky@paytoeat.sk, čo by mohlo byť lepšie, spolu s obrázkami jedál/nápojov, ktoré si dostal/a. Spätná väzba je pre nás veľmi dôležitá, aby sme sa mohli zlepšovať a tak v budúcnosti zabezpečiť úplnú spokojnosť našich zákazníkov.

Bezpečnosť

Sú moje údaje v bezpečí?

Všetky Tvoje údaje dôkladne strážime, či už ide o šifrovanie platobných údajov alebo bezpečné ukladanie adries a iných osobných údajov po registrácii. Podrobnejšie informácie nájdeš na Ochrana osobných údajov.